Sunday, December 14, 2014

Testimoni

Testimoni-testimoni dari mereka yang guna stokin Vken Ultimate Energy.



Testimoni 1:
Sebelum ini, payah untuk saya mencapai belakang leher saya dengan tangan kanan.
Setelah guna stokin Vken selama dua hari, kini saya boleh menggaru belakang leher saya.
Terima kasih Vken!


Testimoni 2:
Adalah sukar untuk saya tidur hampir setiap malam sebelum saya guna stokin Vken. Kini setelah satu setengah minggu penggunaan stokin Vken, saya boleh tidur dengan baiknya.
Saya tidak akan tidur tanpa stokin Vken.


Testimoni 3:
Serangan-serangan migrain selalu mengganggu kerja rutin saya.
Untuk mengawal masaalah ini, saya terpaksa berhati-hati dengan jenis makanan. Dengan bantuan stokin Vken, bila terasa migrain akan datang, saya akan letak stokin Vken di belakang leher saya.
Kadang-kadang serangan itu dapat dihilangkan sama sekali atau jika ia terjadi, ia tidak sekuat berbanding dengan tanpa penggunaan stokin Vken.
Terima kasih Vken.


Testimoni 4:
Selepas setiap penerbangan, saya terpaksa bubuhkan minyak pada kaki saya di tepi, atas tumit, untuk menghilangkan bonjol selama lebih kurang satu setengah tahun. Setelah dua hari saya pakai stokin Vken, bonjol itu hilang sama sekali.


Testimoni 5:
Kebelakangan ini, saya terpaksa gunakan tongkat untuk berjalan disebabkan kesakitan kaki saya walaupun saya tengah makan ubat.
Kawan saya syorkan saya untuk guna stokin Vken. Setelah seminggu penggunaan stokin Vken, kini, saya boleh berjalan tanpa tongkat. Ajaib betul!



Testimoni 6:
Seorang warga tua berusia dalam lingkungan 60+ dapat manfaat dari penggunaan stokin Vken Ultimate Energy yang mempunyai sinaran inframerah jauh (Far Infrared Rays, FIR) serta ion-ion negatif batu-batu titanium, germanium, tourmaline dan perak.
Beliau diserang angin ahmar(stroke) kira-kira 3 bulan yang lepas.(March 2012)
Pada hari kesokannya, beliau ke pejabat berjalan dengan tidak stabil dan payah menaiki tangga.
Kemudian beliau mula pakai stokin Vken. Selepas 2 minggu, beliau tidak perlu lagi makan ubat untuk darah tinggi dan kencing manis. Keadaan darah telah pulih hampir ke 80% sempurna.
Kini beliau boleh berjalah dengan baik dan lebih cergas.
Terima kasih kepada stokin Vken yang amat berkesan lagi mampu diguna.


    

Tstimoni 7:
Saya telah banyak menderita kerana kesakitan dari kesan
pengherniaan cakera spina, akibat cedera setelah menimpa
kemalangan jalan raya. Terdapat kesakitan di bahu dan di kedua-dua
tangan. Saya terpaksa dapatkan bantuan isteri atau anak-anak saya
bila saya hendak pakai baju. Saya juga tidak boleh tuetup bidai kedai
saya. Saya juga mendapatkan rawatan fisioterapi di sebuah hospital
swasta.
Setelah tiga minggu penggunaan stokin Vken, kesakitan di lengan dan
di bahu hilang dan saya boleh pakai baju dengan sendirinya.
Juga, kini saya boleh tutup bidai kedai saya.
Stokin Vken betul-betul AJAIB!!!

No comments:

Post a Comment